مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-05اقتصادي

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد و گفت: توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، - ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد و گفت: توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید خرمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در سال آبی جاری براساس آمارها، کاهش بارش ها و آورد سد سفیدرود محسوس بود.

وی با اشاره به نگرانی های ابتدای فصل زراعی به دلیل کاهش آورد سد سفیدرود، افزود: با اینکه در ابتدای فصل زراعی سال 1402 ذخیره سد سفیدرود حدود 700 میلیون مترمکعب و به عبارتی 130 میلیون مترمکعب کمتر از مدت مشابه در سال قبل بود، توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

خرمی بیان کرد: در ابتدای فصل زراعی با دستور استاندار گیلان مبنی بر تشکیل قرارگاه جهادی آب استان، برنامه ریزی بسیار دقیقی برای توزیع عادلانه آب در سطح شالیزارهای استان صورت گرفت و کشاورزان عزیز برنامه را بدون کوچکترین نقصانی اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود